Latest Post

Jak działają jonizatory do wody? Jakie opony wybrać na lato?

Wybór odpowiedniej dla naszej działalności platformy, nie jest prostym zadaniem. Wiele osób decyduje się na WordPress, są i zwolennicy Magento, dziś jednak interesuje nas pozycjonowanie sklepu PrestaShop, czy pozycjonowanie, które powinno stać się Twoim wyborem! Nie musisz jak Większość osób podążać tą samą ścieżką i wybierać WordPress, pozycjonowanie sklepu PrestaShop w przypadku działań e-commerce sprawdzi się zdecydowanie lepiej.  

PrestaShop – słowami wstępu

Jest to oprogramowanie, które stworzyło w pełni kompatybilną platformę sprzedażową, dzięki czemu jest jedną z najpopularniejszych w świecie e-commerce. Posiada ono wszystko, czego potrzebujesz do sprawnego prowadzenia biznesu i komunikacji z potencjalnymi klientami. Jeśli dopiero startujesz ze swoim sklepem internetowym, w zupełności wystarczy Ci wersja darmowa. Jeśli Twoje obroty roczne przekraczają 100 000 zł, zacznij zastanawiać się nad wdrożeniem bardziej zaawansowanej wersji. 

 

Dla kogo dedykowane jest pozycjonowanie sklepu PrestaShop? Przede wszystkim dla średnich i dużych firm, którym zależy również na prowadzeniu sprzedaży hurtowej w modelu B2B. Model ten pozwala na rozwój firmy, a wiele innych platform nie udostępnia takiej możliwości. 

Zalety PrestaShop

  • wielu funkcji (również z poziomu wersji darmowej), takich jak dostęp do analiz, raportów, zarządzania produktami,
  • większe możliwości rozwoju,
  • oprogramowanie przyjazne dla SEO,
  • nieograniczony dostęp do kodu.

Wady PrestaShop

  • długotrwała konfiguracja e-commerce,
  • wymaga wydajnego serwera,
  • w niektórych przypadkach przydatna jest wiedza programistyczna,

Pozycjonowanie PrestaShop – mnogość możliwości

Sam sklep to za mało, należy go odpowiednio wypromować. Pozycjonowanie sklepu PrestaShop zwiększa widoczność w sieci i poprawia autorytet na tle konkurencji. Najlepiej jest zlecić to zadanie profesjonalnej firmie SEO, można  jednak zająć się tym samodzielnie. Przede wszystkim musisz wykonać audyt oraz wdrożyć jego instrukcje w życie. Kolejnym etapem jest określenie intencji klientów oraz dobór słów kluczowych. Konieczne jest wykonanie całego zaplecza technicznego on-site i off-site. Dopiero później można przejść do link buildingu oraz promocji w mediach.

 

Podsumowując – PrestaShop to po prostu dobry wybór, jak również jest to decyzja dla Twojego biznesu, które z pewnością nie pożałujesz. Skrupulatna optymalizacja i determinacja do pracy zaowocują witryną, która przyciągnie zachwycającą ilość odbiorców. Platforma ta podniosła na nogi niejeden biznes, który obecnie prawdopodobnie znasz i zaglądasz do niego z przyjemnością. Pamiętaj jednak, że wsparcie ekspertów zawsze przyniesie lepsze rezultaty. Pozycjonowanie sklepu PrestaShop jest zadowalające w pojedynkę i fenomenalne z doświadczonym zapleczem w postaci agencji SEO! 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.